#image { position: relative; top: 0px; left: 0px; width: 800px; height: 600px; Me Love To Ramble

« Home | I wonder why Rock is unhappy with us....maybe its ... » | Went to Agnes place and eat dinner......CNY maa...... » | Happy Chinese New Year...HAHAHA....I am feeling ha... » | I feel signs of sore throat in me...I think later ... » | I don't wish to be everything to everyone, but I w... » | Sometimes when you are feeling very comfortable in... » | Think about this... You may not realize it, but it... » | Learnt something today....too much donuts will cau... » | Praise whoever up there who is responsible for the... » | 風遠遠地吹著 我的臉我的手我的髮我的心我的眼睛   你遠遠地呆在 那個城那個路那個房那個燈那扇窗口 ... »

需要一点勇气,来跟你说对不起 她一直在你心中,我还爱上你
知道这样不行,偏偏继续下去 怎么会有结果,是我想太多
没有方向,来不及,在徘徊 我知道我一定走不开
漫长的路,寂寞的夜 在心里面哭泣的脸
你明白吗,只想在你的身边
我没有勇气,没有力气,真的无法离你而去
你明白吗,只想在你的身边,你身边
说爱你
需要一点勇气,来面对现在的心情 也许时间已久,很快就忘记
知道这样不行,偏偏继续下去怎么会有结果,是我想太多。。。

complicated feelings... freaking cold in Buffalo...shitness snow..T-T

bloody hell la you...lik so many guys...and then say u r so innocent....and then say u dun hav bf.....great liar

コメントを投稿